Reserveringssysteem voor
kerken in Corona-tijd

Eenvoudig reserveren, plannen en communiceren.

Demo aanvragen Meer info

Eenvoudig beheer van uw kerkelijke documenten

Alle documenten per commissie, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en veilig.

Vergaderen was nog nooit zo eenvoudig. Met slechts 1 druk op de knop bent u klaar om te vergaderen en hebt u alle documenten op uw tablet of smartphone.

Documentbeheer

Alle documenten per vergadering op één centrale plek, dat is de meerwaarde van kerk-beheer.
Per vergadering worden de documenten geüpload en kunt u als lid van een commissie deze documenten met 1 druk op de knop binnen halen, zo bent u ten alle tijde voorbereid en mist u nooit documenten.

Reserveringssysteem

Ons reserveringssysteem is speciaal ontwikkeld voor kerken in corona-tijd.
Ons systeem werkt deels geautomatiseerd (aanmelden) en deels handmatig (indeling).
Hierin komen we kerken tegemoet die het reserveren toch graag in eigen hand willen houden.

Eén vaste prijs

Wij hanteren per kerk 1 vaste prijs, zo komt u niet voor verrassingen te staan.
Het doel van kerk-beheer.nl is om kerken te helpen eenvoudig te vergaderen. Ons reserveringssysteem is een extraatje die u er voor dezelfde prijs bij krijgt.
Zo hopen we u te helpen in deze bijzondere tijden.

Reserveren met kerk-beheer.nl

Het reserveringssysteem van kerk-beheer.nl werkt heel eenvoudig.
Nadat kerkgangers zich hebben aangemeld via de site van hun kerk worden ze handmatig ingedeeld.
Zo houdt u als kerk zelf de reserveringen en de verdeling van de zitplaatsen in de hand.